Kettlebell

Με το kettlebell αυξάνεις την απόδοση τόσο σε μυϊκή ενδυνάμωση αλλά και στην αντόχη. Το πρόγραμμα είναι γρήγορο και αποτελεσματικό, ενδυναμώνεις τον πυρήνα και άρα σταθεροποιείς τον κορμό, που είναι θεμελιώδες στην σωστή στάση του σώματος και μειώνεις το λιπώδη ιστό. Η προπόνηση με kettlebell έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να συνδυαστεί με ασκήσεις bodyweight αλλά και με άλλο εξοπλισμό (αλτήρες, TRX) για ακόμα μεγαλύτερα αποτελέσματα Απευθύνεται στον αθλητή που θέλει να χάσει βάρος και να αποκτήσει αντοχή, λειτουργική δύναμη και μυϊκή μάζα. Κυρίως, σε αυτόν που θέλει να δοκιμάσει τα όρια του, σωματικά και ψυχικά. Τέλος, είναι ενδεδειγμένη άσκηση για μετατραυματική αποκατάσταση (μύες και αρθρώσεις).